Komunikacja interpersonalna to sztuka umiejętnej wymiany informacji między ludźmi, tak aby były one zrozumiałe zarówno dla nadawcy, jak i dla odbiorcy. Wiele problemów, jakie pojawiają się w życiu codziennym oraz zawodowym spowodowanych jest nieprawidłową komunikacją. Jednocześnie umiejętność pracy w zespole stanowi jedną z najbardziej cenionych i poszukiwanych przez pracodawców kompetencji. Niestety nadal wielu nawet doświadczonych managerów wciąż ma trudności z wykorzystaniem potencjału podlegających im pracowników. Przygotowywane przez nas szkolenia mają m.in. na celu rozwijanie umiejętności efektywnego komunikowania i wzrostu satysfakcji ze współpracy pomiędzy członkami zespołu.
Oferowane przez nas szkolenia stanowią odpowiedź na rosnące oczekiwania rynku pracy oraz samych pracodawców. Dzięki profesjonalnej kadrze trenerów, a także atrakcyjnym materiałom szkoleniowym nasi Klienci pozyskują wiedzę, jaka pozwala im być na bieżąco ze zmieniającymi się rynkowymi realiami. Przygotowane kursy pozwalają na podniesienie kwalifikacji, a co za tym idzie lepsze zrozumienie mechanizmów zarządzania firmą. Wpływa to na efektywność i wydajność pracy.
Cele projektu szkoleniowego to m.in.:
- Zapoznanie uczestników z zasadami budowania i przewodzenia zespołem.
- Zdobycie nowych umiejętności w zakresie treningu interpersonalnego umiejętności współpracy, budowania zespołu, skutecznej organizacji pracy zespołu.
- Poznanie zasad efektywnej pracy w zespole.
- Rozwój umiejętności współpracy w zespole.
- Doświadczenie korzyści, jakie niesie za sobą praca zespołowa.
- Wykształcenie silnej motywacji do współpracy pomiędzy handlowcami.
- Poznanie pozamaterialnych czynników motywujących członków zespołu do pracy.
- Rozwinięcie umiejętności zarządzania konfliktami.
- Poznanie uwarunkowań skutecznej współpracy.
- Zdobycie umiejętności komunikowania się w kontaktach wewnętrznych i zewnętrznych, konstruktywnego przezwyciężania sytuacji trudnych i konfliktowych.
- Poznanie metod grupowego rozwiązywania problemów.