Jeśli jesteś zainteresowany przeprowadzeniem szkolenia w firmie. Skontaktuj się ze mną lub wyślij poniżej swój adres e-mail.
Zarządzanie zmianą w organizacji
W chwili obecnej dynamicznie zmieniające się trendy rynkowe wymagają od przedsiębiorstw dużej elastyczności. Każda jednostka biznesowa w swojej strategii działania powinna być zorientowana na możliwość szybkiego i sprawnego wprowadzenia zmian. Na zainicjowanie procesu zmian mogą mieć wpływ takie czynniki jak: klienci, konkurencja, właściciele, dostawcy, odbiorcy, gospodarka, polityka, prawo, czy też związki zawodowe. Niezależnie jednak od okoliczności wrażania zmiany proces ten powinien być realizowany ze szczególną starannością.
Do umiejętności niezbędnych w procesie zarządzania zmianą w organizacji możemy z pewnością zaliczyć: otwartą postawę na zmiany, odpowiednie predyspozycje przywódcze, zdolność radzenia sobie ze zjawiskiem oporu. Przygotowane przez nas szkolenie pozwoli Państwu zrozumieć proces zarządzania w zakresie wdrażania zmian, a także zdobyć praktyczne umiejętności służące do efektywnego zarządzania zespołem pracowników w okresie zmian.
W ramach realizowanych warsztatów zapewniamy współpracę w wykwalifikowaną kadrą trenerów, a także nowoczesne materiały szkoleniowe, pozwalające uzupełnić wiedzę o aktualne trendy.
Szkolenie: Integracja wokół celów Firmy czyli „Po co to wszystko?”, obejmuje szereg zagadnień tj.:
Analiza aktualnej sytuacji.
Stworzenie wspólnej mapy myślenia w obszarze celowości i kierunków rozwoju w ramach budowania przewagi konkurencyjnej Firmy.
Doskonalenie sposobów budowania klimatu zaangażowania w proces zmiany.
Zapoznanie z dynamiką i logiką zmiany.
Doskonalenie umiejętności zarządzania ludźmi w procesie zmiany.
Analiza podstawowych metod przezwyciężania oporu wobec zmian.