Jeśli jesteś zainteresowany przeprowadzeniem szkolenia w firmie. Skontaktuj się ze mną lub wyślij poniżej swój adres e-mail.
Rozwiązywanie konfliktów w organizacji
Konflikt w organizacji nierzadko staje się przyczyną zburzenia istniejącego ładu i porządku. W przypadku, kiedy zostanie on zauważony zbyt późno może doprowadzić do nieodwracalnych szkód w relacjach pomiędzy osobami pracującymi na poszczególnych szczeblach zawodowych. Warto jednak przyjąć, iż sama niezgodność poglądów czy celów to sytuacja naturalna, a poprzez naukę postępowania w sytuacjach konfliktowych możemy z sukcesem wybrnąć z wielu trudnych sytuacji.
Proponujemy Państwu szkolenia, które pozwalają zdobyć stosowną wiedzę w zakresie rozwiązywania konfliktów w środowisku biznesowym, a także przećwiczyć umiejętności związane z zachowaniami asertywnymi szefa. Rozwijamy umiejętności zachowań asertywnych oraz umiejętność rozpoznania i przeciwdziałania w sytuacjach konfliktowych.
Zajęcia prowadzone są przez kadrę wysoko wykwalifikowanych trenerów, a także w oparciu o nowoczesne materiały szkoleniowe. Warsztaty realizowane są w formie interaktywnej, warsztatowej. Natomiast tematy poruszane na zajęciach odnoszą się do rzeczywistych sytuacji, z jakimi menedżerowie spotykają się w codziennej pracy. Poszczególne etapy szkolenia posiadają swoje podsumowanie, które ma na celu określenie przez uczestników możliwości wykorzystania wiedzy i umiejętności w ich praktyce zawodowej. Przygotowujemy dla Państwa również ankiety diagnozujące indywidualne potrzeby i oczekiwania poszczególnych uczestników szkolenia.
Cele projektu szkoleniowego to m.in.: Rozwijanie umiejętności radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych w środowisku pracy – poprzez wzrost samoświadomości, wiedzy i znajomości technik rozwiązywania konfliktów.
Cele operacyjne :
Symptomy konfliktu – objawy, sygnały ostrzegawcze, cena konfliktu.
Konfrontacja z konfliktem – mój styl zachowania w konflikcie.
Sposoby zaradcze i strategie radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi.
Sześć kroków w kierunku mądrego rozwiązywania konfliktów.
Zachowania asertywne a sytuacje konfliktowe.
Poprawa własnej świadomości o reakcjach na sytuacje konfliktowe.
Rodzaje konfliktów i ich źródła.
Świadomość własnych zachowań w sytuacjach konfliktowych.