Rośnie liczba przedsiębiorstw, gdzie prawidłowe relacje z pracownikami stają się elementem priorytetowym. Świadomość faktu, iż firmę oraz jej wizerunek tworzą tak naprawdę sami pracownicy, którzy realizują powierzone im zadania i cele. Przekonanie to pozwala sądzić, że o wynikach finansowych firmy decyduje m.in. przygotowany, ukierunkowany, ale i usatysfakcjonowany zespół pracowników.
Zbudowanie takiego zespołu nie jest możliwe bez odpowiedniej wiedzy i umiejętności.
Oferujemy Państwu szkolenia, które pozwalają na tworzenie przejrzystych metod rekrutacji, a także stosowanie obiektywnego systemu oceniania. Istotnym elementem warsztatów jest również technika budowania sprawiedliwego systemu motywacyjnego, jaki uwzględnia nakład pracy oraz indywidualne osiągnięcia poszczególnych pracowników. Przygotowane przez nas szkolenia zawierają istotne zalecenia dotyczące tematów tj. kultura zatrudnienia czy społeczna odpowiedzialność.
Dzięki współpracy z wykwalifikowaną kadrą trenerów, a także opracowaniu ciekawych materiałów szkoleniowych możemy zaoferować Państwu najlepszą jakość edukacji.
Akademia feedback’u to szkolenie, które dostarczy Państwu wiedzy (część I szkolenia – teoretyczna) jak i konkretnych, praktycznych umiejętności (część II szkolenia – praktyczna) z zakresu:
przygotowania siebie i podwładnego do rozmowy,
stworzenia atmosfery zaufania i współpracy,
ośmielania podwładnych do dzielenia się swoimi poglądami, potrzebami, obawami,
dokonywania oceny pracy podwładnych poprzez pytania a nie narzucanie własnych poglądów,
radzenia sobie z obiekcjami czy wręcz krytyką wobec pracodawcy,
doprowadzania do tego, aby podwładny sam zaproponował rozwiązania problemów i plan poprawy na przyszłość.
Cel główny projektu szkoleniowego to m.in.: Rozwijanie umiejętności dawania informacji zwrotnej.
Cele operacyjne :
poznanie sposobów i zasady udzielania feedbacku,
nabycie wiedzy na temat roli feedbacku w procesie motywowania,
wskazanie zagrożeń wynikających z błędów komunikacyjnych,
przypomnienie narzędzi komunikacyjnych wspierających proces przekazywania informacji zwrotnej,
umiejętność przygotowania się do rozmowy z pracownikiem, aby subiektywnie określić potencjał podwładnego, wyrażania punktów czy obszarów do poprawy, oraz lepszego wykorzystania jego potencjału,
rozwinięcie umiejętności dawania skutecznego feedbacku,
umiejętność radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w rozmowie z pracownikiem.