Jeśli jesteś zainteresowany przeprowadzeniem szkolenia w firmie. Skontaktuj się ze mną lub wyślij poniżej swój adres e-mail.
Badanie opinii pracowniczych
W ostatnich latach nastąpił gwałtowny rozwój świadomości pracowników. Wzrosła umiejętność analizowania procesów technologicznych, procesów społecznych oraz zdolność dostrzegania zagrożeń zdecydowanie szybciej, niż dostrzegają je menedżerowie.
Pracownicy chcą rozwijać przedsiębiorstwo, ulepszać procesy, kształtować nowe zasady i standardy, tworzyć swoistą, charakterystyczną dla organizacji kulturę. Jednym ze sposobów wpływania na zmiany jest możliwość wypowiedzenia się w sposób swobodny, nieobciążony obawą cenzurowania wypowiedzi, wyciągania konsekwencji w stosunku do „nieprawomyślnych”.
Nieskrępowane, swobodne wypowiedzi są pierwszym krokiem do współudziału
w zarządzaniu oraz do podjęcia inicjatywy zmian. Idące za wypowiedzią zmiany budują zaufanie do organizacji, podnoszą samoocenę pracowników i integrują załogę.
Badanie satysfakcji klienta wewnętrznego pozwala na swobodne, bezpieczne wypowiedzenie się każdego pracownika na temat funkcjonowania firmy i zbadanie poziomu zadowolenia (satysfakcji) personelu.
Celem badania satysfakcji klienta wewnętrznego jest zbadanie opinii wszystkich zatrudnionych w 7 podstawowych obszarach funkcjonowania firmy:
Komunikacja i współpraca pomiędzy działami
Organizacja pracy
Praca zespołowa i atmosfera w pracy
Wynagrodzenie, świadczenia i inne korzyści
Szkolenia i rozwój
Identyfikacja z firmą
Ocena bezpośredniego przełożonego
Zleceniodawca może rozszerzyć badanie o nowe, interesujące go obszary np.: